از آرشیو وبلاگ قبلی‌ که در بلاگفا مسدود شد




۱. فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد در اخبار صداوسیما قبل از انتخابات ریاست جمهوری (سال ۸۴)٬ در این فیلم احمدی نژاد مدعی شده بود که دولت به نوع پوشش یا آرایش مو جوانان کاری نخواهد داشت:


http://www.youtube.com/watch?v=EuqZm98OgXc&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=MGdDrGH1NkY


متن دقیق گفته های دکتر احمدی نژاد:


واقعا مشکل مردم ما الان شکل موی بچه های ماست؟ بچه ها دوست دارن موهاشون رو هر جوری بزارن، به من و تو چه ربطی داره؟ من و تو باید به مسائل اساسی کشور برسیم. یعنی دولت باید بیاد اقتصاد رو سامان بده، فضای کشور رو آرامش ببخشه، امنیت روانی درست کنه، پشتیبانی بکنه از مردم، مردم سلایق گوناگون دارن. سنت های مختلف، اقوام مختلف، تیپ های مختلف. دولت خدمتگذار همه است. چرا مردم رو کوچیک می کنیم؟ یعنی واقعا مردم رو این قدر کوچیک می کنیم که الان مشکل مهم جوون های ما اینه که مدل موشون رو چه جوری بزنن، دولت هم نمی ذاره. شان دولت اینه؟ شان مردم اینه؟ این توهین به مردم ماست. چرا مردم رو دست کم می گیریم؟ الان مشکل کشور اینه که مثلا فلان دختر ما فلان لباس رو پوشید؟ یعنی مشکل کشور ما اینه؟ مشکل مردم ما اینه؟"


و اما دلایل دروغ بودن ادعای دکتر احمدی نژاد:


۱) عکس های جالب از طرح مبارزه با بدحجابی (التماس کودک به مامور ناجا را ببینید)


۲)  فیلم برخورد نیروی انتظامی در دولت دکتر احمدی نژاد (طرح امنیت اجتماعی٬ مبارزه با بدحجابی) ۱


۳) فیلم برخورد نیروی انتظامی در دولت دکتر احمدی نژاد (طرح امنیت اجتماعی٬ مبارزه با بدحجابی) ۲


۴) فیلم دستگیری دختری در ایران توسط نیروی انتظامی


۵) تصاویری دلخراش و شرم آور از طرح امنیت اجتماعی(۳۱عکس)در دولت احمدی نژاد


۶) گزارش تصویری از مرحله‌ جديد طرح ارتقاي امنيت اجتماعي!!!


۷) رفتار نیروی انتظامی با مجرمین (فیلم)


۸) رفتار وحشیانه مامور نیروی انتظامی با یک متهم (فیلم)


۹) رفتار وحشیانه نیروی انتظامی در رزمایش امنیت اجتماعی (فیلم)


۱۰) عکس های طرح مبارزه با بدحجابی ( حادثه میدان هفت تیر )


البته وقاحت این دولت به همین جا ختم نمیشود چند روز پیش مشاور احمدی نژاد آقای کلهر باز هم گفت: رئیس جمهور با لباس مردم کاری ندارد/ احمدی نژاد مخالف اصلاح موی سرم بود


این آقا که موهای دم اسبی داره مشاور دکتر احمدی نژاد




. . .  ادامه مطلب را ببینید

.  .  .  در آخر روی سخنم با حامیان دکتر احمدی نژاد است. قطعا نظر شما محترم است و احتیاجی به گفتن من هم نیست اما از سر کنجکاوی میخواهم بدانم با دانستن همه مطالب این پُست چطور میتوانید با خودتان کنار بیایید و باز هم از دکتر احمدی نژاد حمایت کنید. این آدم از تریبون رسمی خیلی واضح دروغ میگه٬ چرت میگه اینها از نظر شما قابل قبول است؟

رئیس جمهور محبوب ما به وضوح دروغ میگوید و همزمان مدعی داشتن اخلاقی ترین دولت هم میباشد٬ به راحتی در هر زمینه ای مزخرف میگوید و مدعی کار کارشناسی هم هست.

یک جمله هم برای آقای دکتر احمدی نژاد٬ آقای دکتر تردید نکن که ما نخواهیم گذاشت دوباره رییس جمهور شوی.


لینک این مطلب در سایت بالاترین:


http://balatarin.com/permlink/2009/3/12/1538619


ادامه مطلب


+ نوشته شده در یکشنبه 18 اسفند1387ساعت توسط جاسم جباری | // 22 نظر





۱. روزنامه اعتماد: گوگل۱۷ميليون جست وجو درباره کردان ثبت کرد.



۲. روايت دانشجويان کردان از خاطرات آکسفورد وزير


اعتماد: برخي نمايندگان مجلس هشتم يکي از علت هاي اصلي استيضاح کردان را سخنان وزير کشور دانستند و افزودند، در بسياري از کشورهايي که ادعاي حکومت ديني هم ندارند در مواجهه با چنين افرادي برخوردهاي شديد صورت مي گيرد و به برکناري هم بسنده نمي شود و فرد خاطي حتماً محاکمه مي شود. به گزارش «جهان» يکي از نمايندگان عنوان کرد؛ تعدادي از دانشجويان کردان با مراجعه به مجلس اظهار کردند آقاي کردان در کلاس هاي درس بارها از خاطراتش در دانشگاه آکسفورد سخن گفته و با لحن تمسخرآميزي به دانشجويان اعلام مي کرده است؛ شما که دانشجو نيستيد. ما در آکسفورد اينچنين مي کرديم و آنچنان... اين نماينده ادامه داد؛ نکته قابل توجه اينجاست که چگونه فردي که به راحتي قادر است مطالب غيرواقع را در دوران وزارت و غيرآن بيان کند و حتي کتاب تخصصي حقوق با نام دکتر علي کردان منتشر کند، مي تواند امنيت کشور و سلامت انتخابات مهمي چون رياست جمهوري را تضمين کند؟ يک نماينده ديگر نيز با اشاره به سخنان اخير احمدي نژاد گفت؛ به نظر مي رسد اين گونه سخن گفتن چالش جديدي در روابط بين دولت و مجلس ايجاد کند و بهتر بود رئيس جمهور، کردان را که احتمال برکناري اش تقريباً قطعي است، خود عزل مي کرد.


۳. فاکر(رئيس کميسيون اصل نود مجلس): نماينده نشديم که پشت سر کساني راه رويم که متهم به تقلب،دزدي، جنايت، زنا و آدم کشي هستند . . .


۴. مشاور احمدي نژاد مطرح كرد؛ احتمال ترفند پیچیده، موذیانه و انحرافی دشمن در ماجراي استيضاح كردان



مشاور احمدي نژاد طرح استیضاح کردان را «طرحی از سوی دشمن» دانست.
علی اکبر جوانفکر با اشاره به پیشرفت های گسترده و همه جانبه ایران اسلامی در عرصه های مختلف می نویسد: « مخالفان و دشمنان ملت ، ترفندهای پیچیده تر و موذیانه تری را با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران به کار می بندند و از این رو دور از ذهن نیست که دشمن ، گاه در کسوت دوستان خیرخواه ، گاه از زبان ساده دلان و ساده اندیشان و گاه به همت همفکران و هم مسلکان ، برخی افراد و نهادهای نظام را ، آنچنان تحت تاثیر قرار دهند که ثمره و نتیجه رفتار ، گفتار ، کارکرد و تصمیم آنها یکجا به حساب دشمن ریخته شود و بدون آنکه خود بخواهند یا متوجه آن باشند ، در مسیر تحقق خواست و منافع دشمن حرکت کنند.»


وی در وبلاگ خود می افزاید: . . .

۵.  احمدي نژاد: استيضاح کردان غيرقانوني است


اعتماد: محمود احمدي نژاد دو روز مانده به استيضاح علي کردان به مجلس هشتم هشدار داد استيضاح غيرقانوني است و در جلسه استيضاح وزير کشور شرکت نمي کند. احمدي نژاد تهديد کرد اگر قرار باشد نقاط ضعف ديگران را هم روي ميز بگذارد مسائل ديگري پيش خواهد آمد. احمدي نژاد در دفاع از کردان حتي مخالفان را متهم کرد که وقتي رفيق کردان بودند چرا اين حرف ها را مطرح نمي کردند. وي با بيان دوباره اينکه مدرک «کاغذ پاره» است غلط بودن مدرک کردان را پيش پا افتاده عنوان کرد.


ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 14 آبان1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





نامه رحيمي درباره ماجراي 5 ميليون توماني: جنابعالي 10 ميليون خواسته بوديد


و واکنش تند نماينده شهرضا


حيدرپور خطاب به احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور اظهار داشت: اگر شما با آقاي كردان برخورد كرده و او را از كار بركنار كرديد، به قول دوستان فعال در عرصه كامپيوتر 5 ميليون رأي براي انتخابات آينده "سيو" مي‌كنيد.




همان نسخه اول هم مشکل دارد

وقتی پول گرفتن نمایندگان از دولت عادی می شود!

مگر در این کشور برای هر کاری، مجرای خاص قانونی وجود ندارد که باید از طریق نمایندگان برخی پول ها ردو بدل شود؟ به عنوان مثال و در همین ماجرا، آیا در مملکت نهادهایی مانند ستاد رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و ... وجود ندارد که نمایندگان مجلس، به دولت نامه می دهند که به آنها پول بدهند تا خرج مساجد حوزه انتخابیه شان کنند و دولت هم میلیون میلیون در اختیار نمایندگان می گذارد؟! . . .


پاسخ کردان به کیهان و بالعکس


۱۱ آبان ۱۳۸۷


کیهان نوشت:


آقاي علي كردان وزير محترم كشور در واكنش به يادداشت پنج شنبه كيهان با عنوان «آنجا چه خبر است؟!» جوابيه اي ارسال داشته كه اگرچه حاوي فحاشي و اهانت به نويسنده يادداشت مزبور است ولي ابتدا متن كامل آن را چاپ مي كنيم در ادامه پاسخ كيهان را مي خوانيد. . . .




روايت رسايي از درگيري زارعي و عباسي در مجلس:

مديرکل پارلماني دولت خودش گفت بزن در گوشم!

این سیلی در دفاع از حیثیت مجلس و حتی دولت پاک دست احمدی نژاد لازم و از افتخارات نمایندگان اصولگرای مجلس هشتم خواهد بود...عباسی یکبار سخن آنها را انکار و وقتی عصبانیت آنها را می دید با ترس و لرز از آنها عذرخواهی می کرد! . . .




حمله نشریه آیت الله مصباح به رئیس جمهور سابق : خاتمی در امنیت کامل هر چه دلش می خواهد می گوید . . .


ادامه مطلب


+ نوشته شده در یکشنبه 12 آبان1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





نوری بر تاریکخانه مدیریت احمدی نژاد . . .


چه کسی واسطه مدارک جعلی است؟ . . .


کردان در حال ترک وزارت . . .


نامه كاركنان وزارت كشور :ما هم می گوییم مدرک کاغذ پاره ای بیش نیست . . .


سایت حامی وزیر کشور و نامه دانشجویان سابق کردان . . .


نادران: احمدي نژادگفت؛ ازکردان دفاع مي‏کند . . .


ادامه مطلب


+ نوشته شده در شنبه 20 مهر1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا درباره وزیر کشور به رییس جمهور نامه نوشت:
. . . آنچه بر ابعاد این ماجرای تلخ می افزاید، اما پس از رای اعتماد شکل گرفت. بسته شدن بی مقدمه یک سایت خبری، به بهانه داشتن شاکیان خصوصی آن هم چند ساعت پس از به بار نشستن تحقیقات رسانه ای اش پیرامون تخلف آقای کردان، و بلافاصله پس از صدور تکذیبیۀ دانشگاه آکسفورد، تصور وجود یک لابی بی قانون و قدرتمند همدست با وی را تقویت نمود.

بر همۀ این ها بیافزایید تلاش  آقای کردان در نوشتن نامه به حضرتعالی و پذیرفتن تقلبی بودن مدرک اش که به جای عذر خواهی و استعفا از مقام اش، به دنبال صادر کنندۀ آن می گردد تا علیه وی اقامۀ دعوی کند بی آنکه کوچکترین اشاره ای به مدارک سایر مقاطع از جمله لیسانس و فوق لیسانس نداشتۀ خویش نماید.  گویی ماجرای آهنگر گناهکار بلخی و گردن زدن مهتر شوشتری است که تکرار می شود! حمایت های مشکوک چندتن از نمایندگان مجلس از عدم صداقت آقای کردان و تلاش برای موجه جلوه دادن اقدام غیراخلاقی ایشان در ارائۀ مدرک جعلی، و توجیهات غیرمعقول ایشان در این باب بحث وجود دستهای قدرت پشت پرده را نزدیک به یقین می کند. دست هایی از همان جنس که شما همواره از وجودشان شکایت می کنید.




آقای رییس جمهور!

. . . ما معتقدیم وزیر کشوری که نداند هیچ کس به یک مسئول متنفذ، مدرک دکترای افتخاری - آن هم با چنین روند ساده لوحانه ای - اعطا نخواهد کرد مگر آنکه در پس آن در پی به کرسی نشاندن خواسته ای نامشروع باشد، صلاحیت برگزاری انتخابات کشور را ندارد. معتقدیم کسی که متوجه نشود چرا از بین خلایق او را برای دریافت چنین مدرکی انتخاب کرده اند، بیش از آنکه ناآگاه باشد، فرصت طلب است؛ در غیر اینصورت چنین آدم ناآگاهی را چه به ادارۀ وزارت امور داخلی کشور؟ سخنان کذب پیاپی آقای کردان و نقل قول های بی اساس و سراسر مغلط شان دربارۀ نحوۀ دریافت مدرک دکترا، صحبت های ضدونقیض ایشان درباب نحوۀ دفاع ایشان از رسالۀ دکترا به همراه مترجم! – که بعدتر معلوم شد کاملا ساختگی بوده است-، ادعای اخیر ایشان مبنی بر اینکه حقوق برابر مدرک دکترا دریافت می کرده است و در ازای آن حق ماموریت نمی گرفته!! و ادعای جدیدشان مبنی بر اینکه هرگز بابت داشتن دکترا حقوقی دریافت نکرده اند، و حضور غیرقانونی ایشان در مقام استاد دانشگاه آزاد با مدرک فوق دیپلم، همه و همه از وزیر کشور دولت نهم تصویر مردی غیرقابل اطمینان و اهل زد و بند ساخته است که جایی برای ادامۀ حضورش در وزارت کشور باقی نمانده است.



از طرف دیگر به یقین حضور کسی مانند وی در مقام برگزار کنندۀ انتخابات ریاست جمهوری آینده راه را برای ایجاد هرگونه شک و شبهه در خصوص صحت برگزاری انتخابات باز گذاشته و آن را پیشاپیش دچار چالش می کند. به شما اعلام می کنیم که تداوم حضور افرادی چون آقای کردان در دولت نهم علاوه بر این ها مهمترین سرمایه این دولت که همان اعتماد مردمی است را نیز دچار چالش جدی کرده و شعارهای دولت مکتبی را در خصوص مبارزه با بی عدالتی و مردمی بودن زیر سوال خواهد برد. . . .









ادامه مطلب


+ نوشته شده در دوشنبه 15 مهر1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





خبرگزاری رسمی دولت که دو روز قبل ماجرای مدرک جعلی آقای علی کردان را مساله‌ای «عادی» خوانده و مدعی شده بود این موضوع «غائله‌ای طراحی شده با ریشه‌های خارجی است و هدفی جز غوغاسالاری و سیاه نمایی علیه دولت نهم را دنبال نمی‌کند»؛ امروز شنبه یک شاهکار جدید خلق کرد و کلیت دولت سید محمد خاتمی را متهم کرد که «سال‌ها با مدارک تقلبی مدیریت می‌کردند».


به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، ایرنا که متاسفانه طی چند ماه اخیر در حد یک سایت اینترنتی دسته سوم و لبریز از «اخبار ویژه» سطح پائین و غالباً تحریف شده تنزل پیدا کرده و با دفاعیات غیرحرفه‌ای و گاه خنده‌آور خود از دولت نهم بیشترین خسارت را به این دولت وارد می‌کند؛ در گزارش جدید خود مسئولان دولت‌ها قبلی را متهم کرد که با استفاده از مدارک دانشگاه هاوایی، «سال‌ها با مدارک تقلبی مدیریت می‌کردند».

ایرنا در گزارش خود که با عنوان «مدیران اصلاح طلب و مدارک دانشگاهی تقلبی!» منتشر شده، منتقدان مدرک جعلی آقای کردان را . . .

وزیر کشور و مساله یک قانون . . .


دروغی بزرگتر از دروغ اول . . .



امتحان سخت نمایندگان هشتم . . .



ادامه مطلب


+ نوشته شده در یکشنبه 14 مهر1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





بازی تمام شد:


آکسفورد درمورد مدرک جعلي آقای کردان بيانيه صادر کرد



بیانیه:



بیانیه دانشگاه آکسفورد

آقای علی کردان


دانشگاه آکسفورد هیچ سابقه‏ای از آقای علی کردان برای دریافت مدرک دکتری افتخاری یا هیچ مدرک دیگر از این دانشگاه ندارد.

نکات

پروفسور ادموند رولز، پروفسور پیتر برایانت و پروفسور آلن کاوی همگی در مقطعی، مناصبی در دانشگاه آکسفورد داشته‏اند، اما هیچ کدام متخصص در زمینه حقوق نیستند و هیچکدام نمی‏توانسته‏اند مدراک دانشگاهی امضا کنند.

برای این بیانیه رسمی صادر شده توسط اداره مطبوعات و اطلاعات امضا لازم نبوده و این بیانیه فردی نیست. برای تایید آن از طریق تلفن می توانید تماس بگیرید.

اداره مطبوعات و اطلاعات
روابط عمومی
دانشگاه آکسفورد
تلفن :   441865280528
فکس:   441865280535
press.office@admin.ox.ac.uk . . .



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





دولت و مجلس به مردم پاسخ دهند:


علی کردان؛ فوق دیپلم یا دکترای افتخاری حقوق از آکسفورد؟



عصرایران- مدرک تحصیلی علی کردان، سوژه داغ این روزهاست؛ در حالی که در معرفی وی توسط رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی، مدرک تحصیلی وی دکترای افتخاری حقوق از دانشگاه آکسفورد عنوان شده بود، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعلام کردند آخرین مدرکی که از او مستنداً موجود است و به تایید وزارت آموزش عالی نیز رسیده، "فوق دیپلم" است و نه حتی لیسانس و فوق لیسانس، تا چه رسد به دکترا، آن هم از دانشگاه معتبری چون آکسفورد.

آنها حتی می گویند که طی استعلامی از دانشگاه آکسفورد ، این پاسخ را دریافت کرده اند که هیچ سابقه ای از فردی به نام علی کردان در آین دانشگاه وجود ندارد .





غلط املایی فاحش در مدرک دکترای افتخاری کردان از آکسفورد!



بدیهی است ، از دانشگاه معتبری مانند اکسفورد قطعاً بعید است که در مدرک تحصیلی اعطایی اش که به امضای سه استاد آن نیز رسیده است ، غلط املایی وجود داشته باشد.
در این متن کلمه "entitle" به معنای "حق دادن، مستحق دانستن ، لقب دادن ، ملقب ساختن ، نام نهادن ، ناميدن " به طور شگفت انگیزی با املای"intitle" نوشته شده است که در زبان انگلیسی هیچ معنایی نمی دهد!





مدرک آقای کردان منتشر شد/ مملو از غلط‏هاي گرامري، تايپي و ...


مدرک ادعایی آقای علی کردان منتشر شد.


در این مدرک بر خلاف بیانیه وزارت کشور ‍ فردی به نام پرینگل ذیل دانشنامه را امضاء نکرده است. . .



دانشگاه آکسفورد: به کسی بنام علی کردان مدرک دکتری نداده‏ايم


بخش خبری الف ۱۶ مرداد ۱۳۸۷


دانشگاه آکسفورد، اعطای مدرک دکتری به آقای علی کردان از ایران را رسما تکذیب کرد.


اداره تایید مدارک دانشگاه آکسفورد و نیز دانشکده حقوق این دانشگاه با ارسال جداگانه پاسخ کتبی به استعلام الف درباره مدرک دکتری  آقای علی کردان، اعلام کردند که هیچ سابقه‏ای از اعطای مدرک دکتری به فردی به نام علی کردان در این دانشگاه وجود ندارد.


دانشکده حقوق دانشگاه آکسفورد، اعطای دکتری به علی کردان را رد کرد و اداره تایید مدارک دانشگاه آکسفورد نیز اعطای دکتری از طرف این دانشگاه را رد کرد.


هر دو نامه به تاریخ 6 آگوست، 16 مرداد دریافت شده است.



اداره تایید مدارک آکسفود در پاسخ به استعلام "الف" مبنی بر:


1- آیا آکسفود به کارها، کتابها، پایان‏نامه‏های ارسال شده از کشورهای دیگر، برای مثال ایران، دکتری افتخاری می دهد؟
2- آیا دانشگاه آکسفورد به آقای علی کردان، از ایران، دکتری افتخاری در حقوق داده است؟
3- آیا از پایان نامه ارسالی آقای علی کردان دفاع شده است؟

پاسخ داد:

با تشکر از سوالات ارسالی در ارتباط با آقای علی کردان.

1- دانشگاه آکسفورد مدرک دکتری افتخاری می‏دهد، اما نه به کارهای ارسالی از کشورهای دیگر.

2- آقای کردان مدرک "دکتری افتخاری" (Honorary Doctorate)  از دانشگاه آکسفورد نگرفته است.


3- بررسی های ما سابقه ای از ارایه "دکتری" (Doctor of Philosophy ، اختصارا Ph.D) نیز به آقای علی کردان نشان نمی دهد.


لطفا بفرمایید آقای کردان در کدام دانشکده تحصیل کرده اند؟



با احترام
جرمی درو
اداره تایید مدارک
دانشگاه آکسفورد





احمدي‌نژاد در مراسم معارفه كردان:

براي خدمتگذاري نيازي به كاغذپاره‌ها نيست


خبرگزاري فارس: رئيس جمهور درخصوص ايجاد تشكيك درباره مدرك سرپرست وزرات كشور گفت تهمت‌هاي زيادي در اين باره مطرح شد، اما براي خدمتگذاري نيازي به كاغذپاره‌ها نيست.





نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور


پاسخ یک روزه آکسفورد به استعلام مدرک تحصیلی "کردان" نشانه خوشحالی استعمارگران است



لذا پیله کردن به یک مدرک تحصیلی که حتی در رزومه ایشان هم قید افتخاری بودن آن عنوان شده نشانه چیست؟

عصرایران - جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.

در این نامه که امضای «5 تن از مدیران سابق و فعلی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران» را دارد و نسخه ای از آن به عصرایران ارسال شده ، آمده است:

خدا با توست آقای احمدی نژاد ، بر آنچه امر شده ای محکم بمان.

برادر عزیزجناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

رییس جمهور محترم این نامه را از سوی 5 نفر از م. . .


ادامه مطلب


+ نوشته شده در یکشنبه 20 مرداد1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات