از آرشیو وبلاگ قبلی‌ که در بلاگفا مسدود شد

احمدی نژاد در اجلاس دوربان از ملت ایران دفاع کرد

احمدی نژاد در اجلاس دوربان:از ساعت چند اینجا هستید؟ از ساعت 11؟ [پاسخ جمعیت: نه]، از ساعت 10؟ [پاسخ جمعیت: نه]، 10؟ [پاسخ جمعیت: نه]، 9؟، [پاسخ جمعیت: نه]، 8؟ [پاسخ جمعیت: نه]، از ساعت 7؟ [پاسخ جمعیت: بله]، پس لابد خسته شدید! خسته نشدید؟ [پاسخ جمعیت: بله]، مطمئن باشم؟ [پاسخ جمعیت: بله] حالا سؤال کلیدی؛ کی خسته است؟ [پاسخ جمعیت: دشمن]، می‌خوام بشنون؛ کی خسته است؟ [پاسخ جمعیت: دشمن]، برای عزت روزافزون خودتون یک صلوات بر محمد و آل محمد [صلوات حضار]». (احمدی نژاد علاقه خاصی به این مکالمه در سفرهای استانی دارد) (لینک ۲)


نه آقای احمدی نژاد اینبار هم اشتباه کردی اونجا ایران نبود که بتوانی مردم را مجبور کنی تا به مزخرفات تو گوش کنند آنها حتی لحظه ای سخنان پرنفرتت را برنتابیدند نمایندگان کشورهای "اتریش، بلژیک، بریتانیا، بلغارستان، قبرس، جمهوری چک (کلاً از کنفرانس کناره گرفت)، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، ایرلند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلونی، اسپانیا و سوئد" حتی نمی خواستن به طنزهایت بخندند :




البته تشویق هم شدی اما توسط ... !!!


تو دفاع کردی از اعراب متحجر و تندرو و آنها هم برایت دست زدند و آبروی ملت ایران را بردی و ملت ایران هم به تو لعنت خواهند فرستاد. دیدم که مشایی و متکی چطور با ذوق و شوق تو را تشویق می کردند٬ یادآور تشویق ممد بوقی در استادیوم بود البته او برای خریدن آبروی ایرانی و همراهانت برای بردن آن.




آقای احمدی نژاد چرا هیچگاه در سخنرانیت از ملت ایران حرف نمیزنی٬ تا من به یاد دارم همیشه با ملت مظلوم فلسطین شروع کرده ای پس ملت مظلوم ایران چه؟


تو مامور دفاع از حقوق ملت ایرانی یا ملت فلسطین؟ همان ملتی که به خاطر مذهبت برای تو پشیزی ارزش قائل نیستند. آقای احمدی نژاد من هیچگاه فراموش نمیکنم رهبر همان مردم فلسطین زمان جنگ ایران و عراق (پس از گرفتن کمکهای میلیونی از ایران) چه گفت:


ایران دوست ماست اما صدام برادر ماست.




آقای احمدی نژاد ما فلسطینی نیستیم و نخواهیم گذاشت تو به نام آنها تحقیرمان کنی.



آنچه در دوربان گذشت ...



لینک این مطلب در سایت بالاترین:


http://balatarin.com/permlink/2009/4/21/1572162


+ نوشته شده در سه شنبه 1 اردیبهشت1388ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// 13 نظر


بی حجاب پخش تصاویر اروتیک از تلویزیون حماس!

ساعت 3 بامداد چهارشنبه هفتم ژانویه بوقت محلی هنگامی که مسئول فنی شبکه تلویزیونی"الاقصی" وابسته به گروه فلسطینی حماس از تماشای تصاویر زنده غزه در شب خسته می شود تصمیم به تماشای سایر شبکه های ماهواره ای می گیرد و در این میان کانال اروتیک اروپایی patio توجه وی را به خود جلب می کند غافل از اینکه کانال مونیتورشیب وی همزمان روی آنتن تلویزیون الاقصی در حال پخش است. اشتباه مسئول فنی الاقصی موجب پخش تلویزیون patio به مدت 6 دقیقه برای بینندگان تلویزیون حماس شد و اندکی بعد ویدیو و تصویر این رویداد سوژه رسانه های مختلف و سایت های اینترنتی، خصوصا رسانه های عرب زبان را فراهم آورد.

موج توقيف ها از هشدار گذشته است

انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران با صدور بيانيه اي به عملكرد هيات نظارت برمطبوعات و تعطيلي ‏روزنامه كارگزاران اعتراض كرد. ‏

غزه، بهانه سرکوب نهادهاي مدني

همزمان با شدت گرفتن عملیات اسرائیل علیه ساکنان غزه، دولت احمدی نژاد با استفاده از حربه دفاع از مظلومیت ‏فلسطینی ها گام های تازه ای برای برخورد علیه نهادهای مدنی تدارک دیده و به اجرا گذاشته و در چارچوب آن، بعد از ‏توقیف روزنامه نامه کارگزاران و حمله به کانون دفاع از حقوق بشر و دفتر کار خانم شیرین عبادی، این بار زمینه ‏سازی های وزارت علوم علیه دفتر تحکیم وحدت در دستور کار قرار گرفته است.
ادامه مطلب + نوشته شده در جمعه 27 دی1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


این عربده کشان بیشتر امنیت ملی را به خطر میاندازند یا دانشجویان؟



با دیدن عکســـــــهای این حماقت بزرگ(حمله به باغ سفارت انگلیس)نکات و سئوالات زیادی به ذهن بیننده خطور میکند،از جمله:

آیا گردانندگان این نمایش احمقانه میپندارند که با دیدن چهره های همیشه آشنا و تکراری این به اصطلاح دانشـــــــــجویان،واقعا باید باور کنیم که این شعبان بی مخهای اسلامی دانشجو هستند؟
بر فرض که هستند،
آیا فردا اینها هم مانند دانشجویان شجاع دانشگاه امیر کبیر،تهران،شیراز،زنجان،همدان و...مورد مواخذه کمیته های انظباطی و محکومیت و محرومیتهای سنگین انضباطی-قضایی قرار خواهند گرفت؟
آیا برای این جانوران ماقبل تاریخ و تمدن هم کسی پرونده سازی و جرم تراشی خواهد کرد؟
این عربده کشان بد وحشی،امنیت و منافع ملی کشور را بیشتر به خطر می اندازند یا چند دانشجویی که تنها با تجمع یا اعتصاب خود در محیط دانشگاه به اعتراضی مسالمت آمیز دست میزنند؟
اینان بیشتر آبرو و اعتبار سیاسی و مدنی کشور را زیر سئوال میبرند و خوراک برای رسانه های تبلیغاتی به قول شما دشمن میسازند یا معلمان و کارگران و رانندگان مظلوم شرکت واحد و بازنشستگان دردمندی که زیر بار خرد کننده تورم روز افزون،برای حق طبیعی خود یعنی افزایش حقوق دست به تجمع و اعتراض های آرام و کاملا مدنی میزنند؟
کدامیک از این سگهای هار را در راه رفتن به خانه یا شب در جلوی چشمان گریان و نگران خانواده هایشان با ضرب و شتم به ناکجا آبادهای وزارت اطلاعات میبرند؟
چگونه است که در تجمع اعتراضی 20-30 زن در میدان 7 تیر ناگهان از زمین و آسمان لاشخوران و کفتاران رژیم با تجهیزات کامل و دهها برابر تعداد تجمع کنندگان،از ساعتها قبل آماده و ناگهان ظاهر میشوند ولی در چنین شرایطی و با توجه به تهدید های قبلی فرمانده بی مغز و مسئولیت سپاه مبنی بر یورش به سفارت خانه ها و به راه اندازی فاجعه 13 آبان دیگری،تنها به گماردن چند مامور فکسنی قناعت میشود،تا راه برای انجام هر کثافتکاری مهیا باشد؟
پس مجریان وحشی طرح های امنیت اجتماعی که از صبح تا شب در میادین شهر به قلع و قمع دختران و پسران بی دفاع و بی گناه این مرز و بوم مشغول اند،در این ماجرا در کجا مشغول نمایش اقتدار و قدرتنمایی بودند؟
کجایند نیروهای گارد ویژه نقابدار و لباس شخصیهای بیسم به دستی که در هر تجمع و تحصنی همانند علفهای هرز از زمین میرویند و به مردم یورش میبردند و با صبوعیت تمام مردم را مورد ضرب و شتم قرار میدادند؟
آیا تمام این سیاه بازیها و قدرت نمایی ها جز برای سرپوش نهادن حکومت بر روی ناتوانیهای اقتصادی-اجتماعی و بین المللی خود و تکمیل مراحل پایانی کودتای خزنده ای است که از زمان به قدرت رسیدن مجنونی به نام احمدی نژاد با کمک سپاه آغاز گشته و باید تا قبل از انتخابات آتی ریاست جمهوری کامل گردد،نیست؟
آیا این آغاز بازی جدید فاجعه آمیز حکومت است یا آغازی بر پایان عمر ننگین آن؟

چه خوب شد متاسفانه معنای کامل حکومت عدل اسلامی و جامعه مدنی در مدینة النبی را دیدیم و با تمام وجود چشیدیم،اگر اینان سربازان و مقدمه چینان ظهور و بر پایی حکومت عدل منجی آخر زمان هستند،همان بهتر که ایشان در همان چاهی که هستند بمانند و هرگز به بیرون سرک نکشند.

http://mikhestane4.blogfa.com

+ نوشته شده در یکشنبه 15 دی1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


اداره کشور به سبک حماس ! اشتباه نکنید، هیچ اثری از سربازان اسراییلی در این عکس ها نیست.
این افراد جنگجویان حماس، و در حال برخورد (بخوانید مهر ورزی!) با مخالفان فلسطینی و هموطن خودشون در نوار غزه هستند.
آیا این صحنه ها براتون آشنا نیست ؟ آیا این ها به طرز عجیبی شبیه همون صحنه هایی نیست که بارها در ایران به مناسبتهای مختلف دیدیم ؟
این شباهت اتفاقی نیست.

دوستان بیایید کمی فراتر از دایره تبلیغاتی جمهوری اسلامی فکر کنیم. سران یک حکومت مسئول مال و جان شهروندانشون هستند مسایلی که امروز در غزه اتفاق میافته قبل از این که تقصیر اسراییل یا مردم فلسطین باشه نتیجه مستقیم بی تدبیری سران حماسه. به کدام دلیل منطقی دولت حماس باید بعد از اتمام آتش بس به جای تمدید اون شروع به پرتان موشک به اسراییل بکنه؟ چرا باید حماس از مناطق مسکونی فلسطینی برای پرتاب موشک استفاده کنه؟ درساده ترین فرض ممکن این تصمیمات از سر بی مسئولیتی و بی تدبیری محضه.
یادمون نره که حماس در دوران حکومت کوتاهش در نوار غزه چطور با مخالفینش بر خورد کرد، حماس و سرانش  بدون هیچ تردیدی مقصر اصلی کشته شدن بیگناهان در این درگیری هستند و و بدون شک مردم فلسطین این مساله رو میدونن و فراموش نخواهند کرد.

عکس ها برگرفته از وبلاگ hamasgaza میباشد،

میتونید عکس های بیشتر رو از اینجا ببینید:

http://hamasgaza.wordpress.com

+ نوشته شده در شنبه 14 دی1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


فقط ایرانیان آگاه شده(توسط صدا و سیما)میدانند فلسطینیان چقدر مظلومندو اسرائیل یک دولت کودک آزار است

در حال حاضر کودک یک موجودی است که اگر فلسطینی باشد با F 16 شهید میشود و اگر اسرائیلی باشد بی همه چیز به درک واصل میگردد !






مقاله ای بسیار جالب و خواندنی:


باز هم جنگ در فلسطین، داستان های تکراری و کاسه های داغ تر از آش ایران


...آنچه هست این است که اسراییل مدتها بود به حماس هشدار می داد که دست از موشک پراکنی به مناطق مسکونی اسراییل بردارد. همین هفته پیش خانم “تزیپی لیونی” باز هم هشدار داد که دست از پرتاب موشک بردارید. تا همین چهار روز پیش هیچ کجا در دنیای عرب یا ایران ندیدم که کسی از حماس بخواهد که موشک پراکنی را متوقف کند. هیچ انتقادی نبود. همه اینهایی که اکنون سر به انتقاد برداشته اند، همگی ساکت بودند . حال، جدا از درگیری تاریخی فلسطینی ها و اسراییل، کدام آدم عاقلی انتظار دارد که بر سر مردمان کشوری 5000 موشک شلیک شود و حکومت آنجا بدون عمل بنشیند. حال این موشک ها خسارتی بزنند یا نزنند. بنابراین محکومیت اسراییل به طور یک جانبه بدون محکوم کردن حماس چیزی نیست جز هوچی گری که این روزها در میان خاور میانه ای ها مد شده است و چه تیپیک است این رفتار برای آنها. حماس که مواجب گیر حکومت اسلامی ایران است، تنها و تنها به منافع حزبی و بنیادگرایانه خود می اندیشد، نه به دمکراسی اعتقاد دارد و نه به منافع مردم فلسطین. گروهی آدم مرتجع، فاسد و تنگ نظر مردم غزه را گروگان گرفته اند و با وجودی که محمود عباس اسماعیل هانیه را برکنار کرده است، حماس مدعی حکومت کامل فلسطین است و خود را نماینده تمام فلسطینی ها می داند. اینها دمکراسی را در صورتی قبول دارند که به نفع آنها باشد و دیگر هیچ. همه چیز را فدا کرده اند، منافع مردم فلسطین، صلح خاورمیانه و زندگی مردم غیرنظامی و امنیت منطقه! حماس در تاریخ خود چیزی جز خشونت، سلاح و بمب به کار نبرده است. هیچ بهایی برای آنها زیاد نبوده است، چه زندگی مردم بی گناه غیرنظامی در اسراییل، در مراکز خرید، اتوبوس، مدرسه یا کافه و دیسکوتک و چه مردم فلسطین که می روند و پشت آنها پنهان شده و از آنها به عنوان سپر انسانی سوء استفاده می کنند.


به اسراییل ایراد می گیرند که چرا به غیرنظامیان حمله کرده است. تاکنون از هیچ یک از این مدعیان منافع فلسطین ندیده ام که به حماس و یا دو سال پیش به حزب الله لبنان ایراد بگیرند که چرا تمام پایگاه های خود، جاهای نظامی و موشک اندازهای خود را در مناطق فشرده مسکونی گذارده اند. کسی به آنها ایراد نمی گیرد که چرا پشت مردم، در کنار مدرسه یا داخل مسجد و بیمارستان پنهان می شوند. ....(ادامه مطلب)



بابا اسرائیل به غزه حمله کرده شما چرا به ما حمله میکنید ؟!


رژیم صهیونیستی هدف از حملات امروز غزه را قتل عام عمدی زنان و کودکان زیر شش ماه با هواپیماهای F 16 بلکه بزرگتر اعلام کرد . این رژیم افزود بدلیل اینکه با F 16 زور ما در غزه به مردان نمیرسد لذا فقط زنها را میکشیم . نامبردگان در مورد قتل عمد کودکان زیر شش ماه بلکه کوچکتر با F 16 چنین اعلام کردند : گفتیم اگر قرار است اینها بزرگ بشوند آخرش بشوند یک گهی مثل همین خالد مشعل بهتر است اصلاً بزرگ نشوند . قرار شد کلیه کودکان فلسطینی اعم از زنده و مرده بدون طی مراحل اداری با F 16 خلبان شهید محسوب بشوند . در حال حاضر کودک یک موجودی است که اگر فلسطینی باشد با F 16 شهید میشود و اگر اسرائیلی باشد بی همه چیز به درک واصل میگردد !
در همین راستا تعدادی از سنگر سازان بی سنگر فلسطینی که هیچکدامشان تابحال از هیچ جائی هیچ پولی نگرفته اند سایتهای پرتاب موشک اسرائیلی ها در غزه را که برای خشن نشان دادن چهره اسلام از آنجا به خودشان موشک پرت میکنند بردند یک کمی اینورتر . توضیحاً اینکه اسرائیلی ها در نوار غزه تصادفاً از همان محلهائی به خودشان موشک پرت میکنند که اتفاقاً یک عالمه زن و بچه هم همانجا زندگی میکنند . هنوز کسی نمیداند چرا هر جائی که زنها و بچه ها با F 16 شهید میشوند تصادفاً یکی از پایگاههای حماس هم همانجاست . احتمال دارد حماس بدلیل قحطی جا در غزه مجبور باشد پایگاههایش را وسط زنان و کودکان زیر شش ماه بسازد طفلکی !
این درحالیست که امروز اسرائیلیها دوباره مقادیر معتنابهی موشک از غزه به خودشان پرت کردند که حماس فعلاً مسئولیت سه تای آنها را بر عهده گرفته است . خالد مشعل در مورد هدف موشکهای پرتاب شده چیزی نگفت لیکن بدلیل اینکه هر جائی که موشک حماس بخورد زمین همانجا مرکز فرماندهی موصاد و سیا و پنتاگون بوده و چندتا ناو هواپیمابر امریکائی لنگر انداخته اند و تعدادی اسرائیلی هم به هر حال کشته میشوند لذا در غزه هدف گرفتن و نگرفتن زیاد فرقی نمیکند چون در هر حال موشک دقیقاً به هدف میخورد !
به همین مناسبت جمهوری اسلامی امروز در بیانیه گسترده ای از نصف جهان خواست تا بر علیه آن نصف دیگر قیام کنند . این بیانیه خواستار اقدام جدی جهان عرب که غیر ایران و ونزوئلا و کومور و برادر سرخپوست مورالس احتمالاً شامل چندتا کشور افریقائی هم میشود شد . در این بیانیه تکان دهنده آمده است اکنون که دولت غیر قانونی و فاسد محمود عباس بجای شهید شدن با F 16 در حال انتخاب ملکه زیبائی از بین ملت تحت ستم فلسطین است ما باید با وحدت و یکپارچگی فضول را ببریم جهنم . این بیانیه تصریح کرد چنانچه ظرف دو ساعت آینده تمام جهان بطور صلح آمیز همدیگر را نکشند ما هم از قصد بار موشک قطارهایمان در ترکیه را لو میدهیم تا بدانید چرا اینقدر هی بیخود و بی جهت آزمایش موشکی میکنیم . این بیانیه در خاتمه افزود : چوب خدا غیر از صدا ترکش هم دارد !
به جهت مقابله به مثل این حمله وحشیانه با F 16 قرار شد از امروز تا اطلاع ثانوی بسیج بی ترمز برای ابراز همدردی با شهدای غزه در تهران با هرچی که دستش آمد بطور وحشیانه مردم را بزند . خبرگزاری فارس در یک اقدام ضربتی صفحه اول سایتش را بطور وحشیانه با خبرهای غزه جلد کرد و خبر سراسری هم ظهر امروز غیر از اعلام تساوی وحشیانه آرسنال با استون ویلا چهل و پنج دقیقه صدای خبرنگارش در غزه را که خیلی شبیه صدای دیپلمات وحشی اش در عراق بود به گوش تمام ملتهای تحت ستم جهان که غیر از ما شامل بقیه ملتها میشود رساند !

توقیف روزنامه "کارگزاران" بخاطر توهین به سازمان حماس


عضو هیأت تحریریه‌ی روزنامه "کارگزاران": تاکنون روزنامه‌‌ای بخاطر توهین به یک سازمان خارجی تعطیل نشده بود".یزدانپاه افزود: «حتا اگر فرض بگیریم بیانیه‌ی دفتر تحکیم وحدت که در "کارگزاران" منتشر شد، توهین به گروه حماس بود، تا الان هیچ روزنامه‌ای در ایران به اتهام توهین به یک گروه خارجی توقیف نشده و اساسا یک چنین اتهامی در قانون مطبوعات و دیگر قوانین ایران وجود ندارد. از این رو توقیف روزنامه "کارگزاران" کاملا غیرقانونی است.»


تهدید تحریریه کارگزاران


عضو هیأت تحریریه‌ی روزنامه‌ی "کارگزاران" در زمینه فضای درون هیأت تحریریه گفت، همکاران وی دفتر روزنامه را بدلیل تهدیدهایی که از خارج صورت گرفته است، تخلیه کرده‌اند.


وی افزود: «تقریبا بچه‌های روزنامه تا یکساعت پیش در تحریریه حضور داشتند. منتها پس از آنکه اعلام شد که برخی افراد تماس گرفته و تهدید کرده‌اند به دفتر روزنامه حمله خواهند کرد، تحریریه تخلیه شد و کلیه مسئولان روزنامه، محل را ترک کردند. تماس‌های مشکوک و تهدیدآمیزی گرفته شده بود و اعلام کرده بودند توسط برخی افراد به روزنامه حمله خواهد شد. به خاطر همین همکاران روزنامه را ترک کردند تا ببینیم شرایط بعدا چگونه پیش خواهد رفت.»


در سوگ کارگزاران به خاطر غزه



وای به حال و روز حکومتی که به خاطر مردمان عرب سرزمین دیگر، شهروندانش را از کار بیکار می کند. وای و صد وای بر ما که روزنامه هایمان را می بندند، دم نمی زنیم، تا طرف قلدری را به حدی می رساند که تهدید می کند داریم می آییم جلوی روزنامه واکنش عملی نشانتان دهیم!
وای بر ما که در برابر این همه فشار و سانسور سکوت می کنیم تا طرف برایمان شاخ و شانه بکشد و ما خوشحال باشیم که به خاطر چاپ یک خبر، جان کسی در خطر نیفتاد و ممنون و سپاسگذار باشیم از چماق به دستان که دلشان به رحم آمد و شیشه های تحریریه را خرد نکردند.


این روزها دیگر حتی نمی توان هوگو چاوز و حماس را نقد کرد. باید در نوشته ها منافع ملی سوریه و نیکاراگوئه را لحاظ کرد، مبادا که دوستان چپگرای ما دلگیر شوند.


می دانم این بیانیه و بیانیه هایی از این قبیل، مشکل را حل نمی کند و تازه طرف را جری تر و گستاخ تر هم می کند. فقط متاسفم که به خاطر حماس و غزه نشینان، هموطنان خودمان را غمگین و پریشان می بینم. راستی یک سوال از دوستان هیات نظارت: خانواده آن نیروی خدماتی و یا آن حروفچین و صفحه بند، پس از شنیدن خبر تعطیلی محل کار نان آور خانه به خاطر غزه، چه الفاظی در مورد حماس بر زبان بیاورند خوب است؟ کدام وازه در دهانشان بچرخد شایسته است؟ .....


موضع دفتر تحكیم (علامه) در قبال حوادث غزه


دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) دیروز در محکومیت «فجایع خونبار غزه» اطلاعیه‌ای صادر كرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: واگذاری «درک منطق صلح» به خود مردم منطقه انتظاری است که از برخی حاکمان فرصت‌طلب منطقه می‌رود و برآورده نمی‌شود! حاکمانی که لااقل بخشی از هویت و بقای خود را در تدوام جنگ در منطقه تعریف کرده‌اند و برای این مسئله از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. جنایات امروز اسرائیل در غزه به شدت محکوم است. اما به همان اندازه پناه گرفتن گروه‌های تروریستی در کودکستان‌ها و بیمارستان‌ها جهت حمله به طرف مقابل که موجبات بمباران و مرگ بیشتر کودکان و غیرنظامیان را فراهم آورده نیز محکوم و حرکتی ضدبشری است. این تشكل دانشجویی همچنین از عملكرد ضعیف نهادهای بین‌المللی انتقاد كرده است.

http://i42.tinypic.com/30nf2mt.jpg





آقای حماس! دیدی پولائی که گرفتی راضی نبودیم خرج دوا درمونت شد ؟! ....

اسرائیل! جون مادرت نزن. بفکر ما هم باش: ....


فواید ثبت نام عملیات استشهادی: ....



بسیجی‌ جان‌بر‌کف، اسرائیل از اون طرفه داداش (در حاشیه حمله‌ به کنسولگری عربستان در مشهد)...


حتما ادامه مطالب را ببینید


ادامه مطلب + نوشته شده در پنجشنبه 12 دی1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


خالد مشعل مظلوم ترین جنایتکار تاریخ

راه فلسطین از زرتشت می گذرد


ابر.اهیم نبو.ی .nabavi@roozonline..com - سه شنبه 10 دی 1387 [2008.12.30]

در حالی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ملت شهیدپرور و جان برکف ایران را ‏جرداده و اشک و آه را به موسیقی متن ملت تبدیل کرده است، در پشت دیوارهای غزه جنگ ‏میان اسرائیل و حماس در ابعاد وسیع جریان دارد. کارشناسان اعلام کردند بمباران اخیر غزه ‏جنگ سابق اعراب و اسرائیل را وارد مرحله جدیدی کرد، مرحله ای که در آن جنگ میان ‏اعراب و اسرائیل تبدیل به جنگ " حماس" با " اعراب و اسرائیل" کرده است. حماس اعلام ‏کرد تا آخرین قطره خون برای دفاع از فلسطین در . . .
ادامه مطلب + نوشته شده در سه شنبه 10 دی1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

200 نماينده مجلس مواضع اخير مشايي را محكوم كردند


روحانیت مبارز: مشایی استعفا دهد


آیت‌الله نوری همدانی نیز خواستار برکناری مشایی شد شایسته نیست که رئیس‌جمهور چنین شخصی را مشاور خود قرار دهد


پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتاء آفتاب درباره اظهارات مشایی؛ چه لزومی دارد كسانی كه این‌گونه فكر می‌كنند جزء همكاران رئیس‌جمهور محترم باشند


واکنش تند فاضل‌لنکراني به اظهارات مشايي


فتاوای حضرات آیات علوی گرگانی و مبشر کاشانی


محتشمی پور:رییس جمهور باید مشایی را به قوه قضاییه بفرستد


موتلفه هم خواستار برخورد با مشایی شد


سجادی خواستار شد:عذرخواهی صریح و مکتوب مشایی در پیشگاه ملت


نامه سلیمی نمین به رئیس جمهور:میزان ارادت شما به مشایی قابل درک نیست


جوانی(مسئول اداره سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران):اشتباه مشایی قابل اغماض نیست / رئیس جمهور تجدید نظر کند


انتقاد خطيب جمعه تهران از اظهارات رحيم‌مشايي: با مردم اسرائيل دوست نيستيم.گوينده اين سخن بايد به سرعت حرفش را پس بگيرد و عذرخواهي كند


سردار کرمی(نماینده مردم کرمان): مشایی باید از دولت حذف شود


بیانیه ائتلاف حزب الله ایران درباره اظهارات مشایی


نامه سرگشاده بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) به رييس‌جمهور پيرامون سخنان اخير رحيم‌مشايي


انتقاد شدید لاریجانی از اظهارات مشایی


ورود بی‌سابقه مراجع تقلید به ماجرای مشایی؛ فتاوای صریح آیات عظام


همه اینها، چون مشائی گفته ما با مردم(ملت) اسرائیل دشمنی نداریم





تا اینجا همه معلوم الحال اما این یکی، جواب سوال رو پیچیده تر میکنه:


کپل جان تو دیگه چرا؟


محمدعلی ابطحی: آقای مشائی، پس مبارزان فلسطینی چه کاره اند؟


یعنی وقتی صحبت از اسرائیل میشه همه هنگ میکنن؟ ؟


مگه اسرائیل با اینها چی کار کرده ؟


اسرائیل چه ضرر مهلکی به ایران زده که این دوستان وطن پرست راضی به مرگ حتی مردم اسرائیل هستند؟


آقای ابطحی جواب این سوالی که از مشائی پرسیدی چیه؟ منظورت از مبارزان فلسطینی همون کسانی اند که در راه خدا بمب به خودشون میبندند میرن تو شهرهای اسرائیلی، زنها و بچه ها یا همون ملت اسرائیلی رو ترور میکنن؟


آهان نکنه میگی که بمب هاشون فقط نظامی ها رو میکشه؟ آره؟


فقط امیدوارم بقیه دوستان اصلاح طلبم مثل تو فکر نکنن.





اینکه چرا معترضین مشائی در رابطه با اسرائیل اینقدر حساس و بی منطق اند رو نمیدونم ولی دلیل حرفهای مشائی رو فکر کنم میدونم :



مشايي، حاصل يك شيوه غلط (احمد زيدآبادي)


نه من، بلكه عموم كساني كه سال‌ها . . .






در ضمن دو کلمه حرف حساب با نمایندگان حساس به اسرائیل هم دارم :


درباره کارگرانی که ماههاست حقوق شان را نگرفته و بعضی از آنها، حتی از شرم زن و بچه هایشان خودکشی هم کرده اند، چرا جلسه اضطراری تشکیل نمی دهند و کمیته ویژه برای ملاقات با رییس جمهور درست نمی کنند؟


نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی


عصرایران ؛ جعفر محمدی - شنیدم  . . .

ادامه مطلب + نوشته شده در دوشنبه 4 شهریور1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


ما همدیگر را دوست نداریم! (ای کاش فقط دوست نداشتیم)

ناراحت نشويد و به روحيه لطيف! ايراني تان برنخورد! فقط کافي است به دشنام هايي که در طول روز رانندگان ايراني به همتايان خود و به عابران مي دهند به يادتان بياوريد تا ببينيد که دوست داشتن و احترام گذاشتن تا چه اندازه در رفتارهاي ما نهادينه شده است.


«18 سال پيش من در شرکت سوئدى ولوو استخدام شدم. اولين روزهايي كه در سوئد بودم، . . .


ادامه مطلب + نوشته شده در شنبه 2 شهریور1387ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات


خودزنی مظلومان فلسطینی

یادم میاد اون موقع که دبیرستانی بودم یه همکلاسی داشتیم که به شدت ناآرام بود یعنی اینکه درتمام مدت مشغول آزار و اذیت دیگران بود جوری که از معلم و شاگرد گرفته تا ناظم و مدیر از دست این موجود عاصی بودند.


این پسر یک لحظه هم از دعوا و کتک کاری با همکلاسی ها دست برنمیداشت انگار از آزار بقیه انرژی میگرفت و بدون اون نمیتونست زندگی کنه.


مدیر مدرسه که آدم با تجربه ای بود به بچه ها توصیه میکرد که زیاد دور و بر این آدم نرید


و در توصیف این موجود می گفت اگه فلانی رو توی یه اتاق تنها زندانی کنید و کسی رو گیر نیاره برای اذیت وازار  دست میکنه گوش خودش رو خون میاره.


چند روزاخیر وقتی اخبار مربوط به درگیری داخلی گروههای فلسطینی رو با هم دیگه می شنیدم یاد


حرف اون مدیر افتادم . . .


لینک ادامه مطلب را حتما ببینید


ادامه مطلب + نوشته شده در یکشنبه 27 خرداد1386ساعت توسط جاسم جباری | // <![CDATA[// آرشیو نظرات