بد حجاب / (از آرشیو وبلاگ قبلی‌ که در بلاگفا مسدود شد)



آرشیو موضوعی


عکس های طرح مبارزه با بدحجابی
اخبار و طنزها
حقوق زنان
مه شکن
عکسهایی از رفتار نیروی انتظامی
مسعود ده نمکی و مجید مجیدی
ما فلسطینی نیستیم
انتخابات ۱
کوروش و سد سیوند
تصاویر ناآرامی های جیره بندی بنزین
طنز
سنگسار و ایران
عکس های جالب و دیدنی
احمدی نژادی
عکس های تاریخی
اصلاح طلب
خبرها
کردان و دولت عدالت محور
سانسور شد
خبر و طنز ۱
خبر و طنز ۲
خبر و طنز ۳
۴۸ ساعت آخر زندگی صدام
سانسور شد ۱
سانسور شد ۲
احمدی نژادی ۱
احمدی نژادی ۲
احمدی نژادی ۳
سعيد مرتضوي٬ دادستان ‏تهران
انتخابات ۲
انتخابات ۳



نوشته های پيشين


خرداد 1388
اردیبهشت 1388
فروردین 1388
اسفند 1387
بهمن 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
مهر 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386
خرداد 1386
اردیبهشت 1386

...........پيوندها


عکس سیاسی
خدانگهدار تاريخ کهن
اخبار ست لايت ايرانيان
طنز تلخ
خلیج فارس
image search
وبگذر
شاپ
اخبار سیاسی
خُب که چی؟
آرشیو عکس ایران
persianSTAT
تاريخ کهن
کاشونیها
YAHOO MAIL
کوروش
پارسیک
خلوتكده
او دروغ گفت
سه خانم
GOOGLE
زبان سرخ
بهارستان
search
MSN
AOL
altavista
YAHOO
شبکه های ایرانی
خاطرات یک مرد مرده
اشک ستاره
دماوند
وفاق
حجاب
دماوند؛گنبد گیتی
دخترک اوریجینال
Mr.0mr@N
وبلاگ های حامی سید محمد خاتمی
انتخابات ریاست جمهوری دهم
بوی خوش آزادی
سپاس معلم
حدیث نفس
محفل
ایراد از ماست
رهبری به نام خاتمی
اصلاحات جوانان
مجمع اصلاحاتیون
جامعه شناسی جوانانه
آشتی ملى
اسفندگان
اصلاحات سلام
جامعه مدنی
سویدا
اصلاحات، نياز امروز كشور
زنده باد آزادی ، پاینده باد اصلاحات
سرزمین من
اصلاح طلب ایرانی
مهربونترين خدا
shalakht
او آمد ... یاورش باشیم
مسایل روز. تحلیلی.سیاسی.اقتصادی
خلوت
اندکی صبر، سحر نزدیک است
ما ز یاران چشم یاری داریم
زلزله ذهن
به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا
فرزند کویر
شهر زنده
نظر بازي
خاتمی آری
من او هستم
...باران
اجتماعی-سیاسی-خبرنامه
زبان سرخ ..
رویای باران
یک دنیا سوال بی جواب
پایگاه خبری - تفریحی ایرانیان
خاتمی نیاز امروز
دفتر يادداشت
مجمع جوانان اصلاح طلب
سید محمد خاتمی
قبیله سبز
راز باران
.:ياهو!:.
Persian Gulf
سقف شب
جنبش بزرگ اصلاحات
ستاد مهر خاتم
باور
๑kaMOONeh๑
کرمان خبر
موج لر
فریاد خرداد
مـــــــــــــــــتهم
تبسم قلم
پلکان
فهم درست
در سنگرت ای خاتمی پیمان عشق بستیم
صبح امروز
خاتمی ونظر سنجی انتخابات
نظرسنجی های دهمین انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات ایرانی
دهمین انتخابات ریاست جمهوری
تاريخدان ، ايران شناس و محقق علوم اجتماعي
persian gulf


..............................................




رنگ سبز نشان انتخاباتی میرحسین موسوی است






رنگ سبز نشان انتخاباتی میرحسین موسوی است



یک مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه مخالفان اصلاح طلب محمود احمدی نژاد را متهم به تلاش برای انجام "انقلاب مخملی" کرده است.

یدالله جوانی، رئیس دفتر سیاسی سپاه پاسداران، هشدار داد که "هر حرکتی برای انقلاب مخملی در ایران در نطفه خفه خواهد شد."

آقای جوانی در مصاحبه ای با هفته نامه "صبح صادق" متعلق به سپاه پاسداران گفت: "استفاده از یک رنگ خاص برای اولین بار در انتخابات نشانه ای از کلید خوردن پروژه انقلاب مخملی در انتخابات دهم است."

وی به مبارزات انتخاباتی میرحسین موسوی، نامزد اصلاح طلب انتخابات، اشاره داشت که در آن از رنگ سبز به عنوان نشان انتخاباتی استفاده می شود.

این اظهارات نشانه اوج گیری تازه ای در جنگ الفاظ میان اردوگاه های رقیب است. آقای احمدی نژاد که با چالش بزرگی از سوی میرحسین موسوی روبروست پیشتر رقبایش را متهم کرد برای کوبیدن او از شیوه های هیتلری استفاده می کنند و گفت مجازات این کار زندان است.

خیابان های تهران در روزهای اخیر صحنه تجمعات پررنگ هواداران نامزدهای انتخابات شامل مهدی کروبی، محسن رضایی، محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی بوده است که در این میان به خصوص جدال و نبرد لفظی میان هواداران احمدی نژاد و موسوی شدید بوده است.

یدالله جوانی در اشاره ای به رنگ سبز در مبارزات انتخاباتی میرحسین موسوی گفت: "کسانی پشت صحنه این رنگ قرار دارند که در پیشینه و سوابق خود طراحی و اجرای سناریوی کوی دانشگاه در 18 تیر و تحصن در مجلس ششم را داشته و معتقد به پیروزی اصلاحات از طریق جنبش اجتماعی و کشاندن هواداران به خیابان ها هستند."

وی تلویحا گفت که ریشه این جریان به انتخاب محمد خاتمی به عنوان رئیس جمهور در سال 1376 بازمی گردد.

وی افزود: "این پروژه از سال 1376 در ایران کلید خورد و از آن مقطع تاکنون در چند نوبت تلاش شد تا سناریوهایی با الگوگیری از همین شیوه ها اجرا شود که تاکنون نتیجه نداده است."

این مقام سپاه همچنین در مورد مبارزات میرحسین موسوی گفت: "آقایان با تبلیغات سنگین و فضاسازی رسانه ای، خود را پیروز انتخابات معرفی کرده و با اعلام جشن پیروزی زودهنگام هواداران را هیجانی و ذوق زده کرده و در صورت پیروزی رقیب، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح خواهند ساخت."

مسئولان مبارزات انتخاباتی مهدی کروبی و میرحسین موسوی علنا نسبت به احتمال بروز تخلف در رای گیری و روند شمارش آرا ابراز نگرانی کرده اند.

منظور این مقام سپاه از "انقلاب مخملی" انقلاب های مسالمت آمیزی است که از جمله در گرجستان باعث فروپاشی حکومت شد.

جمهوری اسلامی در گذشته بارها آمریکا را به تلاش برای راه انداختن انقلاب مخملی در ایران متهم کرده است.



+ نوشته شده در پنجشنبه 21 خرداد1388ساعت توسط جاسم جباری |





ما،مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داریم، در واقع مسول صیانت از آرا نیستیم، اما نقش بسیار مهمی در از بین بردن بهانه ابطال آرا و یا امکان تقلبهای انتخاباتی داریم، البته در این دولت که حالا توسط امام زمان ،نه، توسط خود مدیر کل جهان اداره میشود ، اصلا نیازی به انجام این راه کارها نیست ها، اما کار از محکم کاری عیب نمی کند


۱. اولین کاری که کافیست انجام دهیم، تا قویا ضریب امکان تقلب و تخلف بسیار کاهش پیدا کند، شرکت در انتخابات است ،یعنی اگر حضور مردم در انتخابات؛ چشمگیر ؛ شایان توجه ؛ غیر قبل چشم پوشی ، بسیار بالا، کلا در حد تیم ملی باشد و در یک کلام اگر همه در پای صندوقها حاضر شویم ، مهمترین تضمین کننده عدم تقلب و یا تخلفهای احتمالی هستیم ، تقلب حدی دارد و تجربه نشان داده است که در این سی سال تقلبی اگر بوده محدود بوده است و در هیچ حالتی با یک اختلاف رای چهار یا پنج میلیونی ، با رای سازی و ابطال رای نتیجه عوض نشده است ، زبانتان را هم روزی سه وعده گاز بگیرید و کلا حرفش را هم نزنید که بند دل بعضی از این مردم نازک است، از ترس تقلب اصلا در انتخابات شرکت نمی کنند.

۲. هر چند که خواب تا لنگ ظهر روز جمعه واجب عشقی است اما بالا غیرتا همین یک جمعه را سحر خیز باشید تا ۴ سال یک بنده خدایی آرامش خواب روز و شب را از شما نگیرد، از ساعتهای اولیه انتخابات ، با حضور در حوزههای رای گیری، خیال ما و اصلاحات و خودتان را راحت کنید، تا ظهر نشده چنان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنید که دو دو تا یادشان برود . ظهر به بعد ترافیک می شود ،باجناقتان دلپیچه میگیرد، ماشینتان جوش میآورد، دختر دایئ تان گم می شود ، اصلا یکهو دیدی رسیدید به حوزه رای گیری گفتند پخت تمام شد، برگ رای تمام شده، امروز برو فردا بیا ، آقا یک روز را زود پاشید دیگر، فکر کنید هری پاتر است، چطور برای جلد صدمش از نصف شب صف کشیده بودید، می دانم زبانم لال این کجا و آن کجا، ولی با ووجود پدیده مشنگ، بالاخره رئیس جمهور از هری پاتر مهم تر است

۳. سبز شماید که همتونو می خوام ، می دانم که بهار است و اصلا ما از بچگی سبز خواب می دیدیم و انقدر سبزی و طراوت این روزها به خودمان وصل کرده ایم که مادرمان ما را با شرک اشتباه میگیرد، از آنجا که از روز پنجشنبه تبلیغات برای کاندیداها حرام است، (ولی شرط می بندم همین صدا سیما تصمیم میگیرد همان روز از بعضیها ترومن شو تهیه کند و حتی در کارشناسی وضع هوا هم ازشان نقل قولی چیزی بیاورد) ، از پوشیدن، یا به کار بردن نشانه هایی که سبزی حتا مختصری دارند هم خود داری کنید ،اصلا مایه های پسته ایی یا زرد یا سفید هم نپوشید اینها را که می شناسید ، اول می گیرند بعد می شمرند، گوش شیطان کر ، شنبه چنان جهان را سبز کنیم که خود طبیعت شک کند که مگر بهار دوباره آغاز شده است.

۴. نام نامزد محبوب تان چیست؟ بیخود جوش نیاورید ما که با ناموستان کاری نداریم خودمان نامزد داریم ماه، قشنگ، آقا،هنرمند، از هر انگشتش یک هنر می بارد ،فقط بعضی وقتها چیزش میگیرد که طوری نیست ، دست کم جدول ضربش خوب است ،( گذشت آن دورانی که عکس زنتان را می گرفتند جلو رویتان ، بگم بگم راه میانداختند)، یکی از مواردی که گزگ به دست بعضیها می دهد که رای عزیزتان را ابطال کند این است که شما نام کامل نامزدتان را روی برگه رای ننویسید، یا مثلا کلمات دیگری اضافه کنید ، مثلا نام زیبای نامزد محبوب بنده، میرحسین موسوی است، یک خامنه هم دارد که حالا فاکتورش می گیریم، منظور را برسانید کافیست ، یک هو ننویسید موسوی قربونت برم ، کاندید سبز ما تویی، فقط تویی، یا به جای موسوی یکهو ننویسید گوگوش یا هایده، برای این کارها شهرداری پشت صندلی اتوبوس و بی ار تی را تعبیه کرده است

۵. آقا یک روز هم که شده به این اعصاب خود مسلط باشید، هم برای خانواده خوب است ، هم برای حفظ آرامش حوزههای رای گیری ، احتمال می رود، طرفداران یک کاندیدایی که یک جاهایشان تا اندرونی سوخته است با ایجاد جو تنش و نا آرامی بخواهند رای بعضی از حوزهها را ابطال کنند ، شما اسیر این جنگ روانی نشوید، هر چقدر هم به این نامزد محبوب تان متلک گفتند، توهین کردند ، چیییز چییزشان گرفت ، شما فقط یک لبخند پت و پهن تحویل شان بدهید کافیست، روز شنبه که تیتر روزنامهها دیدند از صد تا فحش والدین و باغ وحش بد تر است.

۶. اخیرا شایعه شده بود که فقط در مدارس رای بدهید و نه در مساجد ، تا امکان تخلف کمتر شود، اینها را از کجا در میآورند خدا میداند، اصلا تقلب کجا بود؟ مملکت گل و بلبل است، ایران را مدرسه میکنیم اصلا روز جمعه به همه مساجد به چشم مدرسه نگاه میکنیم و در همه جا رای می دهیم، در این صورت چگالی رایها در برخی حوزهها جامعه نمیشود که بشود مثل هلو ابطالش کرد. رای دادن در مسجد، مدرسه، حوزه سیار و هر جای دیگر خوب است. بیخودی کاری نکنید که 90 درصد حوزه بشود رای موسوی و زرتی ابطالش کنند.

۷ . عزیزان من آن جمعه ای که باید مداد سیاه نرم و پر رنگ همراه داشته باشید ، جمعه کنکور است ها، این جمعه انتخابات است، حتما خودکار، روان نویس، یا هر چیزی که پاک نشود همراه داشته باشید ، ازموارد دیگر که باید همراه داشته باشید، شناسنامه عکس دار و کارت ملی است، هموطنآن مقیم خارج پاسپورت کافیست. نکته مهم رایتان را خودتان بنویسید، اگر هم کم سواد هستید به یک فرد مطمئن مراجعه کنید، شناسنامه تان را هم دست کسی ندهید، رای اشتباه که هیچ ، به اسم شما، زنی وامی چیزی می گیرند، میآیید ثواب کنید، چیییز می شوید.

۸. همه در انتخابات شرکت کنید، همه پای صندوقها باشید، و به اتحاد فکر کنید، این را یک بار گفتم، ولی ضریب ۴ دارد باز هم می گویم.نه تنها خودتان، عمه و خاله و پسر عمو و دختر خاله تان هم گیر بدهید که بروند رای بدهند. رای بیشتر زندگی بهتر.

همان تجربه نشان داده است که ظهر هنگام، وقت مناسبی برای تخلفات است، در آن زمانها حوزهها را خالی نگذارید، در رفت و آمد باشید تا نتواند از خالی شدن حوزهها استفاده کنند ،اگر هم گیر دادند که چه میکنید ، بگوید منتظر مامانمان هستیم، (دروغ نیست که، باشد هم در حد دروغ گویی دولت نهم نیست،) اگر هم مواردی از تخلف دیدید به شماره تلفن ۸۳۹۳ اطلأع دهید.

کلیه موارد را رعایت کنید، زت زیاد

ابراهیم نبوی و دوستان
بیستم خرداد 1388


+ نوشته شده در پنجشنبه 21 خرداد1388ساعت توسط جاسم جباری |





وقتی تمام خبرگزاریهای دنیا تیتر بزنند که ایران به احمدینژاد گفت٬ نه


آبروی ایران باز خواهد گشت و همگی احساس غرور خواهیم کرد



موسوی ، موسوی . . . پرچم ایران مرا پس بگیر




بیسابقهترین راهپیمایی نیم قرن اخیر اهواز در حمایت از موسوی[+عکس]






حمله وحشیانه لباس شخصیهای حامی احمدینژاد به سبزپوشان هوادار موسوی در شیراز



عکسی از مظلومیت امروز حامیان میرحسین در برابر اوباش احمدی نژاد


(شیراز-چهارشنبه۲۰ /۰۳/۱۳۸۸)


اعاده حیثیت اصفهان :


تصاویر: میدان امام اصفهان، پر از حامی موسوی



الو الو ۱۲۵ محمود آتیش گرفته :


http://www.facebook.com/video/video.php?v=87105899908&ref=mf




بدرقه احمدی نژاد در مسجد دانشگاه صنعتی شریفاحمدی پس از سخنرانی سرتاسر دروغ خود در مقابل مسجد دانشگاه و ادای نماز در مسجد دانشگاه در حیاط مسجد مورد استقبال دانشجویان واقعی دانشگاه قرار گرفت.
به دلیل ضرب و شتم وحشیان نتوانستم فیلم برداری را ادامه دهم.
این فیلم گوشه ای از نفرت دانشجویان آزاده دانشگاه شریف نسبت به دروغ و تزویر و مردم فریبی دولت محمود احمدی نژاد را به تصویر می کشد. :


http://www.youtube.com/watch?v=W1GBecx0kr8



یازده توصیه ستاد مهندس موسوی برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در روز رای گیری




حرکت طرفداران موسوي از ميدان ونک به سمت تجريش:


http://www.youtube.com/watch?v=CbSohf_JC-k


زنجیره انسانی سبز در خیابان ولی عصر :


http://www.facebook.com/video/video.php?v=82301244190&ref=mf


http://www.facebook.com/video/video.php?v=108458558898&ref=mf




همایش پرشور حمایت از دکتر احمدی نژاد(به حرفهای مجری دقت کنید ):


http://www.youtube.com/watch?v=N2txOXUR8gw



جزئیات آخرین نظرسنجی به تفکیک استانی: موسوی برنده قاطع در مرحله اول




دولت گشت ارشاد نمیخوایم نمیخوایم :


http://www.youtube.com/watch?v=XihzjnK0DG4




زهرا رهنورد امروز سه شنبه 19 خرداد ، ساعت 17 در ورزشگاه شهید حیدر نیا سخنرانی خواهد کرد.


گزارش تصویری 1/ در حاشیه همایش حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران


روايت خرم از برهم خوردن شوي تبيغاتي دولت نهم - قطار بم- زاهدان در روز افتتاح از ریل خارچ شد


گزارش تصویری 1 / زنجیره سبز انسانی حامیان میر حسین موسوی از تجریش تا راه آهن


گزارش تصویری2/ زنجیره سبز انسانی حامیان میر حسین موسوی از تجریش تا راه آهن


رنامه های دولت امید که از ماهها قبل از سوی کمیته های ذیربط با مشارکت صدها تن از نخبگان کشور آماده شده بود شب گذشته از سوی مهندس میرحسین موسوی در جریان مناظره با آقای کروبی در قالب کتابچه ای ارائه شد


گزارش تصویری 2 / استقبال پرشور مردم جنوب شهر تهران از میر حسین موسوی





+ نوشته شده در پنجشنبه 21 خرداد1388ساعت توسط جاسم جباری |





صادق محصولی وزیر کشور رسما و در خبرگزاری های رسمی کشور در روز روشن اعلام کرد که برای کمک به ستاد انتخاباتی احمدی نژاد ده میلیارد تومان به او پول داده است. نتایج زیر از اقدام فوق گرفته می شود:



اول، کروبی از سوی احمدی نژاد بخاطر دریافت 300 میلیون تومان از شهرام جزایری متهم شد که فساد مالی دارد، اما احمدی نژاد برای گرفتن پولی به میزان 30 برابر همان پول متهم به فساد نیست.


دوم، دقت کنید که صادق محصولی که به احمدی نژاد قبلا و فعلا پول داده است، وزیر کشور شده است، در حالی که قرار بود قبل از آن وزیر نفت بشود و مجلس به او رای اعتماد نداده بود. یعنی یک آقایی که میلیاردر است، و پولش را از طریق رانت خواری به دست آورده، به رئیس جمهور پول داده است، رئیس جمهور هم او را وزیر کشور کرده است. این واقعه در کجای دنیا اگر اتفاق افتاده بود، ممکن بود وزیر کشور را بلافاصله برکنار نکنند؟ یا حداقل دادگاه رئیس جمهور را سی سال زندانی نکند؟

سوم، آقای صادق محصولی که ده میلیارد تومان به احمدی نژاد پول داده است، و علنا هم این موضوع را اعلام کرده است، وزیر کشور است و موظف است نه تنها کمکی به یکی از نامزدها نکند، بلکه بیطرف باید باشد. به عبارت دیگر وزیر کشور نه تنها طرفدار یکی از نامزدهاست، بلکه برای انتخاب شدن او پول هم داده است.

چهارم، این وزیر کشوری که قرار است انتخابات را برگزار کند و باید بیطرف باشد و ده میلیارد تومان به رئیس اش پول داده است، قبل از اینکه وزیری بشود که باید انتخابات را برگزار کند، خودش رئیس ستاد انتخاباتی همین آقایی شده است که گفته بود اعضای ستاد من هرگز پست و مقامی نخواهند گرفت. به نظر شما در کلمبیا یا در زیمبابوه ممکن است چنین فسادی وجود داشته باشد؟ مثلا بشنویم که در کلمبیا یک سرهنگ نظامی که بعدا استاندار شده با استفاده از قدرت دولت میلیاردر شده و با دادن پول یک شهردار را رئیس جمهور کرده و در مقابل توسط آن رئیس جمهور او را وزیر کشور کرده که دوباره با دادن پول و دخالت در انتخابات توسط همین وزیر کشور، رئیس جمهور بشود. رتبه فساد مالی چنین کشوری چند است؟

پنجم، این وزیر کشوری که ده میلیارد به رئیس جمهوری که رئیس اش است و قرار است توسط او رئیس جمهور شود، میلیاردر بزرگی است که به اندازه همه وزرای تاریخ سی سال گذشته پول دارد، این وزیر در کابینه ای وزیر کشور است که رئیس اش مهمترین شعار انتخاباتی اش مبارزه با قله های ثروت است و می خواهد به فقرا و پابرهنگان کمک کند.


+ نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد1388ساعت توسط جاسم جباری |