عزاداران دیکتاتور! / (از آرشیو وبلاگ قبلی‌ که در بلاگفا مسدود شد)



در میان شادی عمومی از اعدام جنایتکاری که دو دهه متمادی منطقه را به آتش و خون کشید، اما بودند افرادی که در سوگ صدام نشستند! این افراد نه خانواده وی و حتی اعضای فراری حزب بعث عراق که مردمانی بودند که دیکتاتور عراقی را نماد عرب‌گرایی می‌دانستند و در روزگاری که از غرور عربی حاکمانشان چیزی نمانده‌است صدام را قهرمان مبارزه با غرب و ایستادگی در برابر قدرتمندان تلقی می‌کردند.
گزارش حاضر نگاهی دیگر دارد به اعدام صدام؛ آنان که در سوگ دیکتاتور گریستند!


حماس و اقامه مجالس عزاداری برای پسران صدام و خود صدام و زرقاوی:



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 15 شهریور1387ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات





این گزارش ناگفته هایی از زندگی صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و آخرین 48 ساعت پیش از اعدام وی از زبان یکی از وکلای مدافع وی را بازگو می کند.



فوزی درمورد آخرین دیدار خود با صدام می گوید: وارد اتاق صدام شدیم و پس از سلام علیک به او خبر دادیم که حکم اجرا خواهد شد و وی گفت به همین دلیل چند ساعت پیش رادیو را از من گرفتند و من شک کردم که خبری است که نمی خواهند من بفهمم.
فوزی به نقل از صدام گفت: پیش از اعدام یک پزشک آمریکایی آمد و گفت آیا به قرصهای آرام کننده نیاز داری و من به او گفتم به این چیزها نیاز ندارد .


لینک این مطلب در سایت بالاترین:


http://balatarin.com/permlink/2009/2/28/1527910


لینک ادامه مطلب را ببینید


ادامه مطلب


+ نوشته شده در دوشنبه 21 خرداد1386ساعت توسط جاسم جباری | // آرشیو نظرات