بیانیه در دست انتشار میرحسین موسوی و واکنش روزنامه کیهان به آن‌

۱:۰۰ صبح دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۸


وقتی آدم‌های شریعتمداری از موج سبز آزادی عصبانی می‌شوند


ترس و لرز کیهان از ابتکار موسوی


روزنامه نه چندان وزین کیهان در شماره صبح فردا با انتشار یک خبر ویژه درباره «موج سبز آزادی» و خبرش درباره بیانیه در دست انتشار میرحسین موسوی، نتوانست عصبانیت خود را از ابتکار جدید موسوی پنهان کند و همه فحش‌های قبلی از قبیل ضدانقلاب ليبرال، ماركسيست، منافقين، سلطنت طلب و بهايي و فراماسونر را به کار گرفت تا ایده سیاسی موسوی برای آینده فعالیت‌های جنبش سبز را ملکوک کند.


به گزارش موج سبز آزادی، کیهان در این «خبر ویژه» که از کلمه کلمه‌ی آن حرص و عصبانیت می‌چکد، «موج سبز آزادی» را «سايت ويژه راه اندازي شده از سوي شبكه آشوب» نامید و كه به خیال خبرویژه‌نویس کیهان «طي چند هفته اخير از سوي طراحان آشوب راه اندازي شد و هدف اصلي آن انتشار شايعات و سازماندهي شبكه از هم گسيخته اغتشاشگران است.»


کیهان اما اشاره نکرد که




کدام خبر «موج سبز آزادی» شایعه است، کودتای احمدی‌نژادی در وزارت اطلاعات یا جنایت‌های کهریزک که رهبر نظام هم نتوانست از آن چشم بپوشد، یا شاید واقعیت‌های سیاه پشت دیوارهای اوین که روی ساواک شاه را سفید کرده و یا گاف‌های مرتضوی و کیفرخواست کیهانی‌اش که رد پای جوجه‌تواب‌های مقیم کیهان در سطر سطر آنها به چشم می‌خورد، و یا شاید واقعیت سنگین مقاومت یکپارچه حوزه و مرجعیت در برابر کودتاچیان و یا گاف‌های رسانه‌های دروغ‌پرداز کودتاچی علیه زندانیان سیاسی و یا افشای اسم و رسم شهید محسن روح‌الامینی و انتساب او به ستاد محسن رضایی که مقدمه‌ای برای اختلاف در اصولگرایان و آغاز رسوایی جنایت‌ها شد و یا شاید هم انبوه ایده‌هایی که از سوی سبزها در این سایت مطرح و به بحث گذاشته شده‌اند. بهتر است کیهان مشخص کند که دقیقا از کدامیک بیشتر عصبانی شده است!


البته خبر ویژه نویس کیهان در همین جا هم نمی‌تواند عصبانیت خود را از خبر موج سبز آزادی، بیانیه در راه میرحسین و مضمون آن پنهان کند؛ آنجا که ابتکار موسوی را «گريم مدني و اجتماعي براي شبكه محفلي و خانه تيمي اغتشاش طلبان» می‌نامد و با ابراز نگرانی شدید از تحقق چنین ایده‌ای، مقصود از آن را «پنهان کردن شبكه ساختارشكنان در لايه هاي اجتماعي» ذکر می‌کند.   به آقای شریعتمداری پیشنهاد می‌کنیم به همان کارهای سابقش مشغول باشد و به پر و پای ما نپیچد. همچنان دنبال بیانیه‌نویس مشارکت بگردد، اعترافات زندانیان بی‌پناه و بی‌گناه را چاپ کند، با حشیشی‌های دیروز و نیمه پنهان‌نویسان امروز دمخور باشد و در جنجال ولی امر و رئیس دولت و رحیم مشایی غلت بخورد. خلاصه به سراغ ما نیاید که ما هم مجبور نشویم از ح.ش و پ.ف و ا.م و ح.د و بقیه بنویسیم.


ما که هنوز یادمان هست؛ آقای شریعتمداری هم یادش نرود که محمد نوری‌زاد درباره همین به قول کیهان «اغتشاشات» و موضع رهبر در قبال آن، چه گفت !


منبع