فردا جمعه ۱۰ مهر - دربی سبز در استادیوم آزادی (اطلاع رسانی کنید)


http://www.balloons.co.uk/shop/images/43773@%20PFG.jpg


مردم به حمایت از تماشاچیان سبز بیایند


این بار استادیوم آزادی در حالی میزبان دربی پایتخت است که شماری از یاران جنبش سبز از آن به دربی سبز یاد میکنند وآنرا فرصتی برای نمایشی دیگر هرچند محدود و کوچک از جنبش سبز میدانند . پخش مستقیم این دیدار از تلویزیون ایران هراس شماری از مسئولان امنیتی را دامن زده است . شعارهای تماشاگران فوتبال در پایان بازیها در هفته های گذشته و بخصوص شعار اصلی آنها یا حسین میرحسین و نیز پرواز بادکنک های سبز اگر این بار در زمان مسابقه و حتی به میزان کم رخ دهد با توجه به پخش مستقیم این دیدار شکستی دیگر را به کارنامه سراسر شکست چند ماه اخیر حکومت اضافه میکند. احتمال خروج مردم پس از پایان دربی و تجمع در مسیر های بازگشت از ورزشگاه آزادی و ادامه شعارها در خیابان نیز وجود دارد . هرچند که ماموران انتظامی با اظهاراتی همچون عدم ممانعت ماموران از ورود تماشاگران با لباس سبز سعی در ابراز آرامش خود دارند اما شایعاتی مبنی بر حضور قاضی ویژه نشانگر دغدغه های آنهاست . هرچند بیشتر تماشاگران دائمی فوتبال از اخبار و اطلاعات به جهت فیلترینگ شدید بی خبر هستند و امکان هماهنگی بین آنها بسیار سخت می باشد اما به هرحال باید تا جمعه صبر کرد و دربی سبز را در استادیوم آزادی و یا از تلویزبون تماشا کرد .


جمعه ۱۰ مهر استادیوم آزادی؛ استقلالی ها: یا حسین ، پرسپولیسی ها: میرحسین / دربی سبز کابوس کودتاچی‌ها / پخش مستقیم


فرمانده انتظامی تهران بزرگ:  پوشیدن لباس سبز جرم نیست اما اجازه ورود مسائل سیاسی به ورزشگاه‌ها را نمی‌دهیم!


مقاومت مدنی شادمانانه در دربی سبز پایتخت


ظاهرا بی‌آن‌که برنامه‌ریزی پیچیده‌ای در کار باشد شصت و هفتمین شهرآورد پایتخت در حال «سبز»شدن است. این مسابقه فرصتی است برای همه ما ایرانیان است تا با شادمانی و سرخوشی اعتراض خود را به دولت کودتا و اقدامات ویرانگرش نشان دهیم. اعتراض ما نه با زبان خون و خشونت که با زبان موج مکزیکی و شعار موزون و رنگ سبز خواهد بود.




چادرزنی هیات رزمندگان غرب تهران و كرج در برابر استادیوم آزادی


(تیتر از جنگ خبر)
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال
...
حسن ضیاء آذری هم در آستانه برگزاری شصت و هفتمین شهرآورد پایتخت گفت: ورزشگاه آزادی آماده برگزاری این دیدار است.
...
وی با انتقاد از عدم همكاری اداره برق با مجموعه ورزشی آزادی درخصوص روشنایی درب غربی ورزشگاه آزادی تصریح كرد: متاسفانه اداره برق علی‌رغم درخواست و پیگیری مكرر ما هیچ اقدامی انجام نداده است. شهرداری هم كاری نكرد، اداره برق بسیار راحت از این مساله مهم گذشت. نمی‌دانم اگر برای مردم اتفاقی بیفتد چگونه می‌خواهند تبعاتش را بپذیرند و مشكل را حل كنند.

آذری از برپایی چادرهایی برای اسكان تماشاگران شهرستانی در شب پیش از بازی داربی و برگزاری نماز جماعت خبر داد و به ایسنا گفت: هیات رزمندگان غرب تهران و كرج طی مذاكره با معاون مجموعه ورزشی آزادی درخواست كردند كه شب قبل ادامه اینجا