بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی‌ نوبت من و توست (ما قبلا این بازی را تجربه کردیم)

او عضو انجمن پادشاهی ایران است و با او شروع کرده اند که پشتوانه‌ای ندارد. فقط یک نکته باید یادآوری کنم تا قضیه کاملا روشن شود. بازداشتگاه کهریزک هم از اوّل برای سبزها نبود بلکه در ابتدا برای اراذل و اوباش در  نظر گرفته شده بود. بعد از اینکه این نوع برخورد برای همه عادی شد و کسی‌ به رفتار غیر قانونی نیروی انتظامی واکنش نشان نداد کم کم نوبت به من و تو رسید. در یک کلام بازداشتگاه کهریزک امتداد طرح مبارزه با اراذل و اوباش بود. (در این رابطه حتما این مطلب را هم ببینید)


حالا هم دو راه داریم : مقابل حکم اعدام محمدرضا علی‌زمانی بایستیم یا منتظر نوبت خودمان بنشینیم.



دادگاه انقلاب تهران، حکم اعدام محمدرضا علی‌زمانی، یکی از معترضان به نتایج انتخابات را صادر کرد. به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، قاضی صلواتی، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب این حکم را دوشنبه ۱۳ مهر ماه ابلاغ کرده‌است. محمدرضا علی زمانی، عضو انجمن پادشاهی ایران است و در دومین دادگاه بازداشت‌شدگان اخیر محاکمه شده‌است. «اعترافات» وی در دادگاه، پیش از این در تلویزیون دولتی ایران منتشر شده بود.گفته می‌شود آقای زمانی وکیل انتخابی نداشته و وکیل تسخیری دادگاه انقلاب از وی دفاع کرده‌است. خبرگزاری نیمه‌رسمی مهر نیز در ماه اوت «جرم» آقای علی‌زمانی را «محاربه» اعلام کرده‌بود. اما وکیل آقای علی‌زمانی به این خاطر که وی سلاحی حمل نمی‌کرده اتهام «محارب» به وی را غیر موجه دانسته و برای او تقاضای بخشش کرده‌بود. انجمن پادشاهی ایران، انجمنی است که از سوی یکی از چهره‌های تلویزیونی ایرانی در آمریکا به نام فرود فولادوند[همون دیوونه که یه برنامه داره توش قرآن میخونه و فحش میده] رهبری می‌شود. منبع


فرانسه حُکم اعدام محمدرضا علی زمانی را محکوم کرد


وزارت امور خارجه ی فرانسه اعلام کرد که از خبر حُکم اعدام محمدرضا علی زمانی که از دستگیرشدگان رویدادهای اخیر ایران است سخت متأثر شده است. سخنگوی وزارت امور خارجه ی فرانسه با اعلام این مطلب افزود : حُکم اعدام محمدرضا علی زمانی از سوی دادگاه انقلاب تهران چهرۀ رژیم ایران را تیره تر می کند. منبع


زمانی برای نبخشیدن


ما می بخشیم آنها فرمان شلیک صادر می کنند، ما می بخشیم آنها به ضعیف تر ها تجاوز می کنند، ما می بخشیم آنها دستور دستگیری صادر می کنند، ما می بخشیم آنها حکم اعدام برای کسی که نه قاتل است و نه مبارزه مسلحانه کرده، صادر می کنند... مسیح علی‌نژاد


برتولت برشت: نخست براي دستگيري كمونيست ها آمدند، من هيچ نگفتم، زيرا من كمونيست نبودم. بعد براي گرفتن كارگرها و اعضاي سنديكاها آمدند، و من هيچ نگفتم، چون عضو سنديكا نبودم، سپس براي گرفتن كاتوليك ها آمدند، من باز هيچ نگفتم زيرا من پروتستان بودم. سرانجام براي گرفتن من آمدند، ديگر كسي براي حرف زدن نمانده بود


پاورقی:


۱. لینک این مطلب در بالاترین

۲. صفحهٔ "محمدرضا علی زمانی را اعدام نکنید" در فیسبوک

11 نظر:

Twitter Trackbacks for بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی‌ نوبت من و توست (ما قبلا این بازی را تجربه کردیم) « بد حجاب [badhejab.wordpress.com] on Topsy.com گفت...

[...] بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی‌ نوبت من و توست (ما قبلا ... badhejab.wordpress.com/2009/10/09/00171 – view page – cached بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی نوبت من و توست (ما قبلا این بازی را تجربه کردیم) — From the page [...]

maryam گفت...

http://i34.tinypic.com/24mdykh.jpg

علی.ق گفت...

ما از همه ایران و ایرانی با هر قشر گروه و مذهبی دفاع خواهیم کرد
این وظیفه هر ایرانی می باشد که از هموطن خود حمایت کند

یاس گفت...

این همون بی پدر و مادر یه که توی شیراز بمب گذاری کرد و کنی آدم رو کشت!!!
حقش اینه که صدها بار اعدامش کنند
شما هم معلومه که با قصد و نیت داری ازش حمایت میکنید هیچ فرقی با اوون جنایت کار ندارید!
جای همتون جهنمه!

ندای حق گفت...

دقیقا همین مطلبی است که فرمودید!
واقعا باید به حال اوون عده ای که از یه سری جنایتکار حمایت می کنند افسوس خورد!

فوژان گفت...

هیچ کسی‌ حق گرفتن جان انسانی‌ را ندارد.

این وظیفه همه ماست که از حق آزادی هموطن ایرانی‌ خود دفاع کنیم. جنایت کاران رژیم اسلامی ایران به سزای جنایت‌ها یشان خواهند رسید. دیر و زود دارد ولی‌ سوخت و سوز ندارد!! فوژان

منیر گفت...

آیا اعترافات در شرایط عادی انجام شده؟
همه چیز را دادگاه تجدید نظر مشخص خواهد کرد.

بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی‌ نوبت من و توست (ما قبلا این بازی را تجربه کردیم) « بد حجاب « پسر گفت...

[...] بعد از اعدام محمدرضا علی زمانی‌ نوبت من و توست (ما قبلا این بازی را تجربه کردیم) « بد حجاب » لینک به منبع [...]

şrani گفت...

ى از خدا بيخبر تو هم مثل رهبر جنايتكارت يعنى خمينى بيوطن جلاد دشمن انسانيت هستى.

Ghalam گفت...

http://ghalambedast.wordpress.com

ندای حق گفت...

قابل توجه فوژان!
چطور اوون حق داشته با کمک گرفتن از غربیها بیاد و بمب گذاریس کنه و مردم رو بکشه
ولی کسی نباید اوون رو به سزای اعمالش برسونه؟
شما حتی توی اینم مسایل ساده هم منطق ندارید!