تجمع سبزها در افتتاحیه جشنواره مطبوعات / ۲۸ مهرماه ساعت ۱۵ مصلی تهران

بنابراخبار رسیده، هواداران جنبش سبز قصد دارند در موعد برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با تجمع در محل مصلی تهران اعتراض خود را به دولت كودتا و رسانه‌های حامی این دولت نشان دهند


مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات قرار است روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۵ (سه عصر) با حضور وزیر ارشاد "دولت کودتا" برگزار شود و سبزها قصد . . .




دارند در حمایت از روزنامه نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار كنند".


وی تصریح کرد: "برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارك دیده شده كه از آن جمله می توان به پخش برگه هایی در محكومیت رسانه های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه های كیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن امروز و ایران اشاره كرد". این منبع آگاه افزود: "این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه به مرور در طول روزهای برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت".


برنامه گسترده مردمی برای مخالفت با رسانه‌های کودتاچی و اعلام پشتیبانی از مطبوعات آزاد


براساس اخبار رسیده شعار اصلی این برنامه "۲۸ مهر؛ رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم" است و برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارك دیده شده كه از آن جمله می‌توان به توزیع بیانیه‌هایی در محكومیت رسانه‌های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه‌های كیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن‌امروز و ایران اشاره كرد.


این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که هم‌زمان با اعلام احکام سنگین زندان علیه بسیاری از روزنامه‌نگاران بازداشتی، قشرهای مختلف مردم و تمامی ارکان جنبش سبز، نمایشگاه سازمان یافته از سوی دولت کودتا را به محلی برای ابراز مخالفت با شرایط کنونی تبدیل خواهند کرد و 28 مهر در تبلور شعار «رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم» خواهد بود.


برنامه اعتراض سبز‌ها در نمایشگاه مطبوعات: رسانه ماییم، توقیف نمی شویم


http://www.img98.com/images/ht0mdfglgy2tg5hjstsl.jpg


سایت حامی دولت "جوان آنلاین" ادعا کرد:


هواداران «جنبش ناآرامی طلب سبز» گفته اند قصد دارند در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با تجمع در محل مصلای تهران اعتراض خود را به دولت دهم و رسانه های حامی دولت نشان دهند.


سبزها قصد دارند با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار کنند.


در حالی که هواداران جنبش سبز در نمایشگاه کتاب در شهر فرانکفورت آلمان با ایجاد سر و صدا و ناآرامی در مقابل غرفه های ایران سبب جلب توجه دیگران به خود شدند ، سبزها در تهران نیز قصد دارند نمایشگاه مطبوعات را به صحنه اعتراض و ناآرامی تبدیل کنند.

هواداران «جنبش ناآرامی طلب سبز» گفته اند قصد دارند در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با تجمع در محل مصلای تهران اعتراض خود را به دولت دهم و رسانه های حامی دولت نشان دهند.

منابع :


صفحهٔ فیسبوک میرحسین موسوی ( ۱۱۸۰۰۰ عضو) ،


رویداد نیوز ،


موج سبز آزادی ،


روز آنلاین ،


پایگاه خبری، تحلیلی فرارو ،


پول نیوز ،


سایت تحلیلی خبری عصر ایران ،


موضوع داغ در سایت بالاترین