درگیری شدید در دانشگاه تهران همزمان با حضور غیرمنتظره احمدی نژاد!

طبق اخبار پراکنده و تائید نشده : درگیری شدید در دانشگاه تهران همزمان با حضور غیرمنتظره احمدی نژاد! همزمان با حضور غیرمنتظره محمود احمدی نژاد در دانشگاه تهران اوضاع از شرایط عادی خارج شده است.به گزارش اخبار واصله از دانشجویان دانشگاه تهران،احمدی نژاد که... ظهر امروز بدون اطلاع قبلی به دانشگاه تهران رفته بود با مخالفت دانشجویان معترض و هوادار جنبش سبز رویرو شده است.اخبار رسیده همچنین حاکی از آن است که درگیری در دانشگاه تهران همچنان ادامه دارد.اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.

منبع : صفحهٔ فیسبوک انقلاب سبز

پی‌ نوشت :  لینک عکس از صفحه‌ای که به عنوان منبع ذکر شده است

8 نظر:

ما ایرانیم گفت...

من فکر کنم شایعه ای بود که پیچید
تچه هنوز اینرا تایید نکرده اند

رز گفت...

من دانشجوی دانشگاه تهرانم. تا وقتی من بودم جو بسیار امنیتی بود. ورود خروج سخت بود و میدان انقلاب پر پلیس بود. اما نمی دونم اومد یا نه

جاسم جباری گفت...

مرسی‌ ، پس یعنی‌ خبری بوده !
شما از خود ۵۰ تومانی خبر داری ؟

دانشجو گفت...

شایعه است اگه درست بود تا حالا مثل بمب صدا میکرد

hanjaar گفت...

یعنی‌ یه نفر دانشجوی دانشگاه تهران نیست اینجا بیاد بگه چه خبر بوده؟

Ghalam گفت...

چندتا از دوستان من هم که دانشگاه تهران می‌خونن این شایعه را شنیدند.

eghtesadesabz گفت...

تصاویری از حمله وحشیانه اسراییل

http://eghtesadesabz.wordpress.com/2009/10/21/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%AD%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7/#more-413

مزدوران نظام دست از مفت خوری بردارند گفت...

اولا که این عکس ربطی به موضوع نداشت اما:
ملت ساده نباشید! مردم بی گناه فلسطین و غزه سپری شده اند برای حماس حروم زاده
جنایات اسراییل مشهود است اما مسبب این جنایات حماسی های مزدور و جیره خوار هستند
مرگ بر حزب ا.. مرگ بر حماس مرگ بر اسراییل