فوری: انفجار در تهران

عصرایران- دقایقی پیش صدای انفجاری در اطراف ساختمان مرکزی وزارت نفت در خیابان طالقانی تهران به گوش رسید.


به گزارش خبرنگار عصرایران، در پی وقوع این حادثه نیروهای امنیتی منطقه را به محاصره خود درآورده اند.


همچنین تعدادی از نیروهای امدادی و ...




آتش نشانی نیز به محل اعزام شده اند. هنوز از علت این انفجار و میزان تلفات احتمالی آن خبری در دست نیست. اما خبرنگار عصرایران که خود را به محل حادثه رسانده است شاهد یک جنازه و یک مجروح بوده است.


گفتنی است، پلیس اجازه نزدیک شدن به محل حادثه را نمی دهد.


منبع: عصرایران


-------------------------------------



اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.
دلیل انفجار در ساختمان نیمه‌کاره در تهران

وقوع حادثه بر اثر بوجود آمدن مشكل فني در دستگاه هوابرش اتفاق افتاده است. دستگاه اكسيژن دچار پارگي بوده كه به نظر مي‌رسد به علت رسيدن دست روغني به گاز و كشيدن شعله داخل سيلندر اين انفجار رخ داده است. منبع: ایسنا

عصرایران- دقایقی پیش صدای انفجاری در اطراف ساختمان مرکزی وزارت نفت در تهران به گوش رسید.
به گزارش خبرنگار عصرایران، در پی وقوع این حادثه نیروهای پليس به محل انفجار اعزام شدند.همچنین تعدادی از نیروهای امدادی و آتش نشانی نیز به محل اعزام شده اند.

خبرنگار عصرايران كه دقايقي بعد از اين انفجار و برغم محدوديت هاي پليسي خود را به محل حادثه رسانده بود گزارش دادكه اين انفجار برخلاف ذهنيت ناشي از عمليات تروريستي صبح امروز جنوب شرق كشور ، و شنيده شدن صداي انفجار از نزديكي وزارت نفت ،‌صرفاً‌يك حادثه بوده است.


بر اساس اين گزارش ،‌حادثه زماني رخ داد كه كپسول گاز اكسي‍ژن در ساختماني نيمه كاره در خيابان رودسر و چند پلاك پايين تر از وزارت نفت ،‌منفجر شد.

بر اثر اين حادثه تنها كارگر ايراني حاضر در محل در دم جان سپرد و كارگران افغاني مجروح شدند. هنوز از تعداد دقيق مجروحان خبري در دست نيست
چه آن كه نيروهاي پليس ، اورژانس و اتش نشاني كه در محل بودند در پاسخ به خبرنگار ما اعداد مختلفي از 4 تا 17 نفر را ذكر كردند!